УСЛУГИ / ГРАЖДАНСКА РЕГИСТРАЦИЯ
ЕКОЛОГИЯ
АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ – ЕКОЛОГИЯ
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Телефон за връзка: 032/276 131
Приемни дни:
Вторник – 10:15 – 12:00 часа
Четвъртък- 14:00 – 16:00 часа
Адрес на електронна поща: ecology@south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00 всеки работен ден
ИЗДАВАНЕ НА ЗАПОВЕД ЗА: ОФОРМЯНЕ ИЛИ ПРЕМАХВАНЕ НА ДЕКОРАТИВНА РАСТИТЕЛНОСТ В ОБЩИНСКИ ТЕРЕНИ
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
- ИЗДАВАНЕ НА ЗАПОВЕД ЗА : ОФОРМЯНЕ ИЛИ ПРЕМАХВАНЕ НА ДЕКОРАТИВНА РАСТИТЕЛНОСТ В ОБЩИНСКИ ТЕРЕНИ
- На основание на:
- Наредба за развитие, поддържане и опазване на зелената система на Община Пловдив – чл. 31, ал. 3
- Закон за управление на етажната собственост – чл.10
- Срок за предоставяне:
- 30 дни
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- безсрочен
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Деловодство
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 109; 276 149
Адрес на електронна поща: ecology @south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
ИЗДАВАНЕ НА ЗАПОВЕД ЗА : ОФОРМЯНЕ ИЛИ ПРЕМАХВАНЕ НА ДЕКОРАТИВНА РАСТИТЕЛНОСТ В ОБЩИНСКИ ТЕРЕНИ
Заповедта се издава въз основа на писменно заявление до районната администрация и решение на общото събрание на етажната собственост в случайте за премахване на дървета, след извършване на оглед на дървесната растителност от комисия и санитарна ексепртиза на дъветата. След което заповедта се изпраща с копие до ОП „Градини и паркове“ за изпълнение.
Необходими документи:
1.Заявление до районната администрация;
2.Решение на общото събрание на етажната собственост/при премахване на дърво
Образци:
Заявление до районната администрация /свали от тук/
Заплащане:
Не се заплаща за услугата
ИЗДАВАНЕ НА ЗАПОВЕД ЗА: ОФОРМЯНЕ ИЛИ ПРЕМАХВАНЕ НА ДЕКОРАТИВНА РАСТИТЕЛНОСТ В ОБЩИНСКИ ТЕРЕНИ ВЪВ ВРЪЗКА СЪС СТРОИТЕЛСТВО
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
ИЗДАВАНЕ НА ЗАПОВЕД ЗА : ОФОРМЯНЕ ИЛИ ПРЕМАХВАНЕ НА ДЕКОРАТИВНА РАСТИТЕЛНОСТ В ОБЩИНСКИ ТЕРЕНИ ВЪВ ВРЪЗКА СЪС СТРОИТЕЛСТВО.
- На основание на:
- Наредба за развитие, поддържане и опазване на зелената система на Община Пловдив – чл. 31, ал. 2, т.4; чл.34, ал.1
- Срок за предоставяне:
- 30 дни
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- безсрочен
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Деловодство
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 109; 276 149
Адрес на електронна поща: ekologia@south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкции:
ИЗДАВАНЕ НА ЗАПОВЕД ЗА : ОФОРМЯНЕ ИЛИ ПРЕМАХВАНЕ НА ДЕКОРАТИВНА РАСТИТЕЛНОСТ В ОБЩИНСКИ ТЕРЕНИ ВЪВ ВРЪЗКА СЪС СТРОИТЕЛСТВО.
Заповедта се издава възоснова на писменно заявление до районната администрация с приложени: копие от разрешението за строеж и геодезическо заснемане на съществуваща растителност. Извършва се оценка на дървесната растителност от сформирана комисия. При необходимост от премахване на дървесната растителност, същата се заплаща по тарифа съгласно Приложение № 2 от Наредбата за развитие , поддържане и опазване на зелената система на Община Пловдив в касата на Община Пловдив след издадена служебна бележка от Екологията на район „Южен“.
Необходими документи:
1.Заявление до районната администрация;
- Разрешение за строеж
- Геодезическо заснемане
Образци:
Заявление до районната администрация /свали от тук/
Заплащане:
- Услагата е безплатна при заявление за оформяне
- Таксата за отсичане на дървесната растителност се определя по тарифа съгласно Приложение № 2 от Наредбата за развитие , поддържане и опазване на зелената система на Община Пловдив
ИЗДАВАНЕ НА ЗАПОВЕД ЗА : РАЗРЕШЕНИЕ ЗА ОФОРМЯНЕ, ПРЕМАХВАНЕ ИЛИ ПРЕМЕСТВАНЕ НА ДЕКОРАТИВНА РАСТИТЕЛНОСТ В ЧАСТНИ ТЕРЕНИ
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
- ИЗДАВАНЕ НА ЗАПОВЕД ЗА : РАЗРЕШЕНИЕ ЗА ОФОРМЯНЕ, ПРЕМАХВАНЕ ИЛИ ПРЕМЕСТВАНЕ НА ДЕКОРАТИВНА РАСТИТЕЛНОСТ В ЧАСТНИ ТЕРЕНИ
- На основание на:
- Наредба за развитие, поддържане и опазване на зелената система на община Пловдив – чл. 32, ал. 1
- Срок за предоставяне:
- 30 дни
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- 2 години
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Делеводство
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 109; 276 149
Адрес на електронна поща: ecology@south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
ИЗДАВАНЕ НА ЗАПОВЕД РАЗРЕШЕНИЕ ЗА : ОФОРМЯНЕ ИЛИ ПРЕМАХВАНЕ НА ДЕКОРАТИВНА РАСТИТЕЛНОСТ В ЧАСТНИ ТЕРЕНИ
Заповедта се издава въз основа на писменно заявление до районната администрация от собственика на имота, като се прилага нотариален акт/документ за собственост/ , декларация от всички съсобственици на имота и разрешение за строеж /при строителство/.
Необходими документи:
1.Заявление до районната администрация;
2.Решение на общото събрание на етажната собственост/при премахване на дърво
Образци:
Заявление до районната администрация /свали от тук/
Заплащане:
Такса 48 лв. с ДДС
ПЪРВОНАЧАЛНА РЕГИСТРАЦИЯ НА КУЧЕ
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга: ПЪРВОНАЧАЛНА РЕГИСТРАЦИЯ НА КУЧЕ На основание на: съгласно чл.117 от Закона за местни данъци и такси : В тримесечен срок от датата напридобиването на куче собственикът подава декларация в общината по постоянния му адрес/седалище. Съгласно чл.116, от Закона за местни данъци и такси: За притежаване на куче собственикът заплаща годишна такса в общината, на чиято територия е постоянният му адрес/седалище. Освобождават се от такса собствениците на кучета по чл.175, ал.2 от Закона за ветеринарно медицинската дейност. Съгласно чл. 118., ал.1 от Закона за местни данъци и такси :Таксата се заплаща ежегодно до31март на съответната година или в едномесечен срок от датата на придобиване на кучето, когато то е придобито след 31 март. За кучета, придобити през текущата година, таксата се дължи в размер една дванадесета от годишния й размерза всеки месец до края на годината, включително за месеца на придобиването.
- Срок за предоставяне: веднага на место в районната администрация
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- Едногодишен до 31.03 на следващата година след региктрацията му.
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Звено Екология
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 131; 276 140
Адрес на електронна поща: ecology@south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
ИЗДАВАНЕ НА : Удостоверение за регистрация на домашно куче и платена такса за притежаване на куче
Удостоверението се издава на место в районната администрация.
Удостоверението е документът, с който се придружава кучето при извеждане извън мястото на отглеждането му и се представя при проверка от служители на общината, ПОИ, РУ на МВР Пловдив и ОП „Общинска охрана“
Необходими документи:
- Ветеринарно медицински паспорт
- Поставен микрочип или татуировка, които съдържат идентификационен код.
- Декларация за притежаване на куче
Образци: Декларация за притежаване на куче /свали от тук/
Заплащане:
30 лв. годишна такса, а при първоначална регистрация таксата в зависимост от месеца се разделя правопропорционално на 12 и се определя за съответния месец, в които се регистрира домашния любимец.
ПРЕРЕГИСТРАЦИЯ НА КУЧЕ
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга: ПРЕРЕГИСТРАЦИЯ НА КУЧЕ
- Съгласно чл.116, от Закона за местни данъци и такси: За притежаване на куче собственикът заплаща годишна такса в общината, на чиято територия е постоянният му адрес/седалище. Освобождават се от такса собствениците на кучета по чл.175, ал.2 от Закона за ветеринарно медицинската дейност. Съгласно чл. 118., ал.1 от Закона за местни данъци и такси :Таксата се заплаща ежегодно до31март на съответната
- Срок за предоставяне: веднага на место в районната администрация
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- Едногодишен до 31.03 на следващата година след региктрацията му.
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Звено Екология
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 131; 276 140
Адрес на електронна поща: ecology@south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
ИЗДАВАНЕ НА : Удостоверение за пререгистрация на домашно куче и платена такса за притежаване на куче
Удостоверението се издава на место в районната администрация.
Удостоверението е документът, с който се придружава кучето при извеждане извън мястото на отглеждането му и се представя при проверка от служители на общината, ПОИ, РУ на МВР Пловдив и ОП „Общинска охрана“. При пропускане на срока от 31.03 се съставя глоба по фиш 50% от такса куче.
Необходими документи:
- Ветеринарно медицински паспорт
- Решение от ТЕЛК /ако има такова/
- Заверен ловен билет за съответната година / при наличие/
Образци: Декларация за притежаване на куче /свали от тук/
Заплащане:
30 лв. годишна такса
Закриване на картон на куче
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга: Закриване на картон на куче
- Съгласно чл.4,ал.2,т.12 от Наредба за овладяване популацията на безстопанствените кучета и котки, и регламентиране от глеждането на домашни кучета и котки на територията на Община Пловдив: При промяна на собствеността, при смърт или изгубване на кучето, при промяна на адреса и/или населеното място, в което ще се отглежда животното, собственикът е длъжен в срок до 10 дни от настъпване на събитието да уведоми писмено районната администрация, , с цел електронния картон да бъде закрит и архивиран.
- Срок за предоставяне: веднага на место в районната администрация
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- постоянен.
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Звено Екология
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 131; 276 140
Адрес на електронна поща: ecology@south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
ИЗДАВАНЕ НА : Удостоверение за за закриване на регистрация на домашно куче Удостоверението се издава на место в районната администрация.
Необходими документи:
Заявление за закриване на картон на куче поради:
– Смъртен акт или декларация за смърт;
– Смяна на собственик;
– Смяна на адрес;
– Други обстоятелства.
Образци: Заявление за закриване на картон на куче / свали от тук/
Заплащане:
Ако дължи такси и глоби от предходни години се заплаща в касата на районаната администрация и след това се престъпва към закриване на картона.
Регистрация на зоодоброволец
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга: Регистрация на зоодоброволец
- Съгласно чл.47, ал.3 от Закона за защита на животните
- Срок за предоставяне: едно месечен след издаване на сертификат от Община Пловдив
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- постоянен.
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Звено Екология
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 131; 276 140
Адрес на електронна поща: ecology@south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
ИЗДАВАНЕ НА : Сертификат за зоодоброволец след одобрение на местото от звено Екология към районната администрация.
Необходими документи:
– заявление в което се посочва мястото на хранене на бездомните животни и часа.
Образци: Заявление за зоодоброволец / свали от тук/
Заплащане: безплатно
РЕГИСТРАЦИЯ НА ПЧЕЛНИ СЕМЕЙСТВА
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
- РЕГИСТРАЦИЯ НА ПЧЕЛНИ СЕМЕЙСТВА
- На основание на:
- Закон за пчеларството– чл. 8, ал.1
- Срок за предоставяне:
- 15 дни
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- безсрочен
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Деловодство
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 109; 276 131, 276 140
Адрес на електронна поща: ecology @south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
РЕГИСТРАЦИЯ НА ПЧЕЛНИ СЕМЕЙСТВА:
След подаване на декларацшя от собственика на пчелина в деловодството на района , звено Екология изпраща информация за регистрираните пчелни семейства в Областна диреция земеделие и Българска агенция по безопастност на храните.
Необходими документи:
1.Декларация до районната администрация;
2.Документ за собственост на имота върху които ще се отглеждат пчелните семейства.
Образци:
Декларация до районната администрация /свали от тук/
Заплащане:
Не се заплаща за услугата
РЕГИСТРАЦИЯ НА ПОДВИЖНО ПЧЕЛАРСТВО
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
- РЕГИСТРАЦИЯ НА ПОДВИЖНО ПЧЕЛАРСТВО
- На основание на:
- Закон за пчеларството– чл. 9, ал.3
- Срок за предоставяне:
- 1 дни
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- безсрочен
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Деловодство
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 109; 276 131, 276 140
Адрес на електронна поща: ecology @south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
РЕГИСТРАЦИЯ НА ПОДВИЖНО ПЧЕЛАРСТВО:
След подаване на декларацшя от собственика на подвижното пчеларство в деловодството на района , звено Екология изпраща информация за регистрираните пчелни семейства в Областна диреция земеделие и Българска агенция по безопастност на храните.
Необходими документи:
1.Декларация за до районната администрация;
2.Документ за собственост на имота върху които ще се отглеждат пчелните семейства.
Образци:
Декларация за подвижно пчеларство до районната администрация /свали от тук/
Заплащане:
Не се заплаща за услугата
Обработка на декларация /подадени до 30.11.за календарната година в дирекция "Местни данъци и такси" на община Пловдив/ за сключване на договор за определяне на такса твърди битови отпадъци според количеството на отпадъците
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга: Обработка на декларация /подадени до 30.11.за календарната година в дирекция „Местни данъци и такси“ на община Пловдив/ за определяне на такса твърди битови отпадъци според количеството на отпадъците.
- На основание на:
- Наредба от определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги /НОАМТЦУ/ на територията на Община Пловдив- чл.18 и чл.19
- Закон за местни данъци и такси /ЗМДТ/ -чл.67,
- Срок за предоставяне:
- 30 дни след получаване на формуляр- договор по образец от Община Пловдив
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- едногодишен
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Звено Екология
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 131; 276 140
Адрес на електронна поща: ecology@south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
- В срок до 30.11. на предходната година всички юридически и физически лица могат да подадат декларация в дирекция „Местни данъци и такси“ на община Пловдив за сключване на договор за определяне на такса твърди битови отпадъци според количеството на отпадъците.
- След приемане на план –сметка за приходите и разходите за поддържане на чистота , сметосъбирането и сметоизвозването и определяне на промилите за облагане с такса за битови отпадъци от Общински съвет Пловдив, всеки подал декларация има възможност да подаде коригираща декларация в данъчна служба на ул. „Радецки“ 18А или да плаща такса смет по съответния промил за годината.
Необходими документи:
ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СЪДОВЕ ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ЮРИДИЧЕСКИ И ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
- ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СЪДОВЕ ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ЮРИДИЧЕСКИ И ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА
- На основание на:
- Наредба за управление на отпадъците на Община Пловдив – чл. 4
- Срок за предоставяне:
- Срок за отговор на заявлението 30 дни
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- безсрочен
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Деловодство
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 109; 276 149
Адрес на електронна поща: ecology @south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СЪДОВЕ ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ЮРИДИЧЕСКИ И ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА
При подаване на заявление се извършва проверка от служителите на звено Екология към районната администрация и при установяване на необходимия брой съдове заявлението се изпраща до Община Пловдив и ОП „Чистота“ за предодставяне на съответния брой съдове за битови отпадъци.
Необходими документи:
1.Заявление до районната администрация;
Образци:
Заявление до районната администрация /свали от тук/
Заплащане:
Не се заплаща за услугата
Обработка на декларация подадени в двумесечен срок от придобиването на имот в дирекция "Местни данъци и такси" на Община Пловдив за сключване на договор за определяне на такса твърди битови отпадъци според количеството на отпадъците за новопридобит имот
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга: Обработка на декларация подадени в двумесечен срок от придобиването на имот в дирекция „Местни данъци и такси“ на Община Пловдив за определяне на такса твърди битови отпадъци според количеството на отпадъците за новопридобит имот.
- На основание на:
- Наредба от определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги /НОАМТЦУ/ на територията на Община Пловдив- чл.18 и чл.19
- Закон за местни данъци и такси /ЗМДТ/ -чл.67,
- Срок за предоставяне:
- 30 дни след получаване на декларацията от местни данъци и такси към Община Пловдив
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- едногодишен
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Звено Екология
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 131; 276 140
Адрес на електронна поща: ecology @south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
- В двумесечен срок от придобиване на нов имот при желание от собственика на имота може да подаде декларация в дирекция „Местни данъци и такси“ на община Пловдив за определяне на такса твърди битови отпадъци според количеството на отпадъците..
Необходими документи:
ПОДМЯНА НА СЪДОВЕ ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ЮРИДИЧЕСКИ И ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
- ПОДМЯНА НА СЪДОВЕ ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ЮРИДИЧЕСКИ И ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА
- На основание на:
- Наредба за управление на отпадъците на Община Пловдив – чл. 4
- Срок за предоставяне:
- Срок за отговор на заявлението 30 дни
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- безсрочен
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Деловодство
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 109; 276 149
Адрес на електронна поща: ecology @south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДМЯНА НА СЪДОВЕ ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ЮРИДИЧЕСКИ И ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА
При подаване на заявление се извършва проверка от служителите на звено Екология към районната администрация и при установяване на необходимия брой съдове заявлението се изпраща до Община Пловдив и ОП „Чистота“ за предодставяне на съответния брой съдове за битови отпадъци.
Необходими документи:
1.Заявление до районната администрация;
Образци:
Заявление до районната администрация /свали от тук/
Заплащане:
Не се заплаща за услугата
ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ОСВОБОЖДАВАНЕ ОТ ТАКСА СМЕТ ЗА ИМОТИ, ЗА КОИТО НЯМА СМЕТОСЪБИРАНЕ И СМЕТОИЗВОЗВАНЕ
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
- ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ОСВОБОЖДАВАНЕ ОТ ТАКСА СМЕТ ЗА ИМОТИ, ЗА КОИТО НЯМА СМЕТОСЪБИРАНЕ И СМЕТОИЗВОЗВАНЕ
- На основание на:
- Ежегодно издавана заповед на кмета на Община Пловдив за посочени имоти в и извън регулация , за които няма организирано събиране и транспортиране на битовите отпадъци.
- Срок за предоставяне:
- Срок за отговор на заявлението 14 дни
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- едногодишен
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Деловодство
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 109; 276 149, 276131,276140
Адрес на електронна поща: ecology @south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ОСВОБОЖДАВАНЕ ОТ ТАКСА СМЕТ ЗА ИМОТИ, ЗА КОИТО НЯМА СМЕТОСЪБИРАНЕ И СМЕТОИЗВОЗВАНЕ
При подаване на заявление се извършва проверка от служителите на звено Екология към районната администрация и при установяване на необходимия брой съдове заявлението се изпраща до Община Пловдив и ОП „Чистота“ за предодставяне на съответния брой съдове за битови отпадъци.
Необходими документи:
1.Заявление до районната администрация;
- Актуална скица на имота издадена от: Агенцията по геодезия, картография и кадастър и Обинската служба по земеделише и гори.
Образци:
Заявление до районната администрация /свали от тук/
Заплащане:
5,00 лв. с ДДС
ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ПРЕМАХВАНЕ НА ИЗЛЕЗЛИ ОТ УПОТРЕБА МПС НА ОБЩИНСКИ ТЕРЕНИ
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
- ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ПРЕМАХВАНЕ НА ИЗЛЕЗЛИ ОТ УПОТРЕБА МПС НА ОБЩИНСКИ ТЕРЕНИ
- На основание на:
- Наредба за управление на отпадъците на територията на Община Пловдив – чл. 53, ал.3
- Срок за предоставяне:
- Отговор на заявлението – 30 дни
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- безсрочен
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Деловодство
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 131; 276 140
Адрес на електронна поща: ecology @south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ПРЕМАХВАНЕ НА ИЗЛЕЗЛИ ОТ УПОТРЕБА МПС НА ОБЩИНСКИ ТЕРЕНИ
Собственици на излезли от употреба моторни превозни средства /ИУМПС/ могат да подадат декларация в деловодство на района, като удостоверяват желанието си да предадат ИУМПС на площадка за разкомплектоване, като не заплащат такси и разноски за транспортирането им.
Необходими документи:
1.Декларация до районната администрация;
- Документ за собственост на МПС
Образци:
Декларация до районната администрация /свали от тук/
Заплащане:
Не се заплаща за услугата
ИЗДАВАНЕ НА ПРЕВОЗЕН БИЛЕТ ЗА ТРАНСПОРТИРАНЕ НА ДОБИТА ДЪРВЕСИНА ИЗВЪН ГОРСКИТЕ ТЕРИТОРИИ И МАРКИРАНЕ
Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
- ИЗДАВАНЕ НА ПРЕВОЗЕН БИЛЕТ ЗА ТРАНСПОРТИРАНЕ НА ДОБИТА ДЪРВЕСИНА ИЗВЪН ГОРСКИТЕ ТЕРИТОРИИ И МАРКИРАНЕ
- На основание на:
- Наредба за развитие, поддържане и опазване на зелената система на Община Пловдив – чл. 34, ал.3 т.2 и т.3.
- Срок за предоставяне:
- 1 ден
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- За 1 ден
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Деловдството и Звено Екология
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 131; 276 140
Адрес на електронна поща: ecology @south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкци:
ИЗДАВАНЕ НА ПРЕВОЗЕН БИЛЕТ ЗА ТРАНСПОРТИРАНЕ НА ДОБИТА ДЪРВЕСИНА ИЗВЪН ГОРСКИТЕ ТЕРИТОРИИ И МАРКИРАНЕ НА ОТСЕЧЕНАТА ДЪРВЕСИНАТА/ УСЛУГА 2068/
След издаване на разрешение заповед за отсичане в частен имот, собственика на имота може да поиска маркиране и издааване на превозен билет на добитата дълвесина в имота му. Същия заявява желението си в стая 10 –звено Еколгия за уточняване на дата и част за извършване на услугата.
Необходими документи:
1 Заповед разрешение за отсичане..
Образци:
Заявление до районната администрация /свали от тук/
Заплащане:
Превозния билет е 12 лв. с ДДС
Маркирането е 2 лв. с ДДС на м3
РЕГИСТРАЦИЯ НА ЖИВОТНОВЪДЕН ОБЕКТ – ЛИЧНО СТОПАНСТВО
РЕГИСТРАЦИЯ НА ЖИВОТНОВЪДЕН ОБЕКТ – ЛИЧНО СТОПАНСТВО
Информация за предоставяне на услуга:
- Услуга:
- РЕГИСТРАЦИЯ НА ЖИВОТНОВЪДЕН ОБЕКТ – ЛИЧНО СТОПАНСТВО
- На основание на:
- Закон за ветиринарно медицинската дейност – чл.137, ал. 11
- Срок за предоставяне:
- 14 дни
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- безсрочен
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения:
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Деловодство
п.к. 4004 Пловдив, ул. „Македония“ № 73А
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: 032/276 109; 276 149
Адрес на електронна поща: ecology @south-plovdiv.bg
Работно време: от 08:30 до 17:00, От понеделник до петък.
Изисквания, процедури, инструкции:
РЕГИСТРАЦИЯ НА ЖИВОТНОВЪДЕН ОБЕКТ – ЛИЧНО СТОПАНСТВО
Подаване на заявление за регистрация на животновъден обект- лично стопанство, което се изпраща до Директора на ОДБХ гр. Пловдив за предприемане на последващи действия съгласно техните правомощия.
Необходими документи:
1.Заявление до районната администрация;
- Документ за собственост или право за ползване на обекта
Образци:
Заявление до районната администрация /свали от тук/
Заплащане:
Не се заплаща за услугата